27. ožujka 2020.

Make a scene

Make a scene projekt je osmišljen u suradnji s riječkom udrugom, TRY theatre, koja već dugi niz godina provodi dramske radionice i producira predstave za mlade.
Projekt je usmjeren educiranju studenata i studentica Sveučilišta u Rijeci u pogledu neformalnih metoda učenja – primarno kazališno-pedagoških metoda.

Fokus je stavljen na studente i studentice pedagogije te engleskoj jezika i književnosi, kao i kulturologe, primarno iz razloga što će se projekt usredotočiti na edukaciju o kazališno-pedagoškim metodama, njihovim benefitima i načinima implementacije, a cijeli niz predavanja i radionica biti će održan na engleskom jeziku.
No, kako će se raditi u jednom neformalnom i kreativnom okruženju, svi zainteresirani će imati priliku raditi na sebi, svojim vještinama govora u javnosti, govora na stranom jeziku, rada u grupi, a sve s ciljem izgradnje samopouzdanja i stvaranja otvorenijih mladih ljudi koji bolje razumije sebe i druge koji ih okružuju. Prijavite se možete putem poveznice.

Projekt bi se provodio kroz sedam edukativnih predavanja i radionica koje bi se održavale jednom tjedno kroz sedam tjedana te trajale 90 minuta.
U svakoj od radionica bi pvih 30 minuta bilo posvećeno teorijskom dijelu, edukaciji o neformalnim metodama učenja (primarno dakle kazališno-pedagoške metode), a potom bi se 60 minuta radilo na praktičnoj implementaciji istih kroz niz ciljno osmišljenih aktivnosti.

Radionice bi provodio TRY theatre koji već ima dugogodišnje iskustvo rada s mladima, provodeći slične radionice, i rado će posvjedočiti o njihovim benefitima za mlade ljude u novom okruženju.

Voditelj radionica je Enea Dessardo, student Sveučilišta u Rijeci i ujedno dugogodišnji član udruge TRY theatre koji drži radionice glume u udruzi te povremeno režira TRY predstave, a ima mnogo iskustva i u radu s djecom i mladima. Njemu bi u pripremi za radionice pomogao ravnatelj udruge Ivan Verunica.

Jedan od važnijih ciljeva je svakako educirati studente u polju neformalnih metoda (konkretno kazališnih metoda u pedagogiji) učenja i njihovim prednostima. Nadalje cilj je unaprijediti vještine govora (glas, izgovor, …) posebno vještine govora na engleskom jeziku. Uz rad na vještini govora, razvijat će se i sampouzdanje pri scenskom nastupu.


Voditeljica projekta je FFRI studentica Danijela Špoljarić, a projekt se izveo uz financijsku potporu Sveučilišta u Rijeci – Studentskog kulturnog centra.